FANDOM

Film

Nazwa: Avengers: Czas Ultrona
Nazwa oryginalna: {{{Nazwa oryginalna}}}
Inne nazwy:
Studio: {{{Studio}}}
Uniwersum: Ziemia-199999
Reżyserzy:
Producenci:
Scenarzyści:
Muzycy:
Operatorzy:
Redakcja:
Dystrybutorzy:
Długość filmu:
Ocena:
Budżet:
Data wydania: 2015.05.07
Poprzedni film: Strażnicy Galaktyki
Następny film: Ant-Man (film)

Inne:

  • Seria filmów

Cytat
{{{Cytat}}}
Postacie

Fabuła: {{{Opis fabuły}}}

Galeria

Plik:Avengers Czas Ultrona (film).jpg
Avengers: Czas Ultrona (ang. Avengers: Age of Ultron) – amerykański film akcji science-fiction z 2015 roku, którego opracowaniem scenariusza oraz reżyserią zajmował się Joss Whedon, natomiast produkcją - Kevin Feige.

Film stanowi sequel filmu Avengers.

Fabuła Edytuj

Gdy T.A.R.C.Z.A. zostaje rozwiązana, a Mściciele są zmęczeni walką ze złem, Tony Stark tworzy Ultrona - zaawansowaną sztuczną inteligencję, która ma samodzielnie oceniać i eliminować zagrożenia. Jednak niespodziewanie sytuacja wymyka się spod kontroli i Ultron obraca się przeciwko swoim stwórcom, uznając ludzi za największe z możliwych zagrożeń.

Los milionów niewinnych istnień spocznie w rękach najpotężniejszych bohaterów Ziemi z drużyny Mścicieli - Iron Mana, Kapitana Ameryki, Thora, Hulka, Czarnej Wdowy i Hawkeye'a . Bohaterowie zostaną wystawieni na największą próbę pełną niełatwych sojuszy i niespodziewanych zwrotów akcji, próbując powstrzymać Ultrona przed realizacją diabolicznego planu zniszczenia.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W scenie po napisach końcowych pojawia się na krótko Thanos, co jest zapowiedzią do przyszłych filmów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki